Skryté tajomstvá môjho úspechu
Miriam Poništová,
DeutschMann Internationale Spedition s.r.o.
Zakladateľkou a spolumajiteľkou firmy je Miriam Poništová, ktorá stojí vo veľkej miere za úspechom celej firmy. Veľký úspech sa dosahuje pomocou desiatok činností, ktoré musia byť dobre vykonané. Ale niektoré z nich sú úplne nenápadné, podceňované a zanedbávané, tie sú však príčinou toho, prečo väčšina firiem zostáva malá, dokonca môže skrachovať. Miriam Poništová bude vo svojom vystúpení na konferencii hovoriť o tom, ako sa stať príťažlivou firmou pre budúcich zamestnancov, ako pripraviť nového človeka, aby v krátkom čase dosahoval maximálny pracovný výkon, či ako dokázali vytvoriť vlastný študijný odbor na strednej škole a ako sa spolu podieľajú na duálnom vzdelávaní.
Úspechy tejto výnimočnej podnikateľky podčiarkujú aj ocenenia, ktoré získala za svoju doterajšiu prácu. Mladý inovatívny podnikateľ v roku 2008, Najkrajší podnikateľský príbeh alebo Finalistka súťaže EY Podnikateľ roka 2015. Miriam je nominovaná na cenu TREND Manažér roka 2024 a v rebríčku časopisu Forbes, bola zaradená medzi TOP ženy slovenského biznisu 2024.
DeutschMann Internationale Spedition s.r.o. z Trebišova je slovenská špedičná spoločnosť, ktorá získala za svoju prácu mnohé ocenenia, spomenieme aspoň niektoré z nich: Výnimočná firma v oblasti inovácie, Najzamestnávateľ roka 2014 a 2016, Spoľahlivý dopravca alebo Diamanty slovenského biznisu. Sú skvelým príkladom pre firmy v regióne aj na celom Slovensku. Svojou prácou, aj aktivitami mimo nej výrazne hýbu svet k lepšiemu.
Skryté tajomstvá môjho úspechu
Miriam Poništová,
DeutschMann Internationale Spedition s.r.o.
Zakladateľkou a spolumajiteľkou firmy je Miriam Poništová, ktorá stojí vo veľkej miere za úspechom celej firmy. Veľký úspech sa dosahuje pomocou desiatok činností, ktoré musia byť dobre vykonané. Ale niektoré z nich sú úplne nenápadné, podceňované a zanedbávané, tie sú však príčinou toho, prečo väčšina firiem zostáva malá, dokonca môže skrachovať. Miriam Poništová bude vo svojom vystúpení na konferencii hovoriť o tom, ako sa stať príťažlivou firmou pre budúcich zamestnancov, ako pripraviť nového človeka, aby v krátkom čase dosahoval maximálny pracovný výkon, či ako dokázali vytvoriť vlastný študijný odbor na strednej škole a ako sa spolu podieľajú na duálnom vzdelávaní.
Úspechy tejto výnimočnej podnikateľky podčiarkujú aj ocenenia, ktoré získala za svoju doterajšiu prácu. Mladý inovatívny podnikateľ v roku 2008, Najkrajší podnikateľský príbeh alebo Finalistka súťaže EY Podnikateľ roka 2015. Miriam je nominovaná na cenu TREND Manažér roka 2024 a v rebríčku časopisu Forbes, bola zaradená medzi TOP ženy slovenského biznisu 2024.
DeutschMann Internationale Spedition s.r.o. z Trebišova je slovenská špedičná spoločnosť, ktorá získala za svoju prácu mnohé ocenenia, spomenieme aspoň niektoré z nich: Výnimočná firma v oblasti inovácie, Najzamestnávateľ roka 2014 a 2016, Spoľahlivý dopravca alebo Diamanty slovenského biznisu. Sú skvelým príkladom pre firmy v regióne aj na celom Slovensku. Svojou prácou, aj aktivitami mimo nej výrazne hýbu svet k lepšiemu.
Ako znásobiť výsledky firmy v krátkom čase
Andrej Medveď, Weltfit, s.r.o
Za raketovým rastom firmy Weltfit stojí jej zakladateľ Andrej Medveď, ktorému sa v priebehu pár rokov podarilo zvýšiť obrat firmy z nuly na niekoľko miliónov. Na konferencii bude okrem iného hovoriť o tom, ako sa preklopiť z garážovej firmy na firmu so systémom, ako delegovať právomoci podriadeným, či ako vytvárať neustále sa vracajúcu zákaznícku komunitu prostredníctvom skvelého PR.
Spoločnosť Weltfit prevádzkuje internetový obchod s vitamínmi a výživovými doplnkami ABC zdravia. Pri vývoji produktov starostlivo vyberajú suroviny a vždy sa snažia použiť len také, pri ktorých je dokázaný pozitívny vplyv na zdravie. Hoci svoje výrobky predávajú aj do zahraničia, stále sú hlavne lokálpatrioti. Originálne receptúry vyrábajú najmä na Slovensku, pričom vyberajú prémiové a prírodné suroviny popredných svetových firiem. Firma si dáva záležať na tom, aby ste z výrobku získali maximum účinných látok a preto uprednostňujú vhodné formy vitamínov a minerálov alebo rastlinných extraktov, ktoré sú biologicky dostupné. Jednou z ich základných hodnôt je to, že sú ochotní predať len také produkty, ktoré by sami užívali alebo odporučili svojim blízkym.
Ako modernizovať firmu napriek
nepriaznivej situácii na trhu
Ľubomír Kunaj, Stolárstvo u Kunaja, s.r.o.
Výrobná stolárska firma so 70 ročnou tradíciou prešla vývojom od malej stolárskej dielne až k lídrovi na trhu vo svojom segmente. Riaditeľ pre vývoj Ľubomír Kunaj vo svojom vystúpení na konferencii bude hovoriť o tom, na akých základoch vybudovali silnú značku, ako im pomáha organizačný systém v stabilnom rozvoji firmy, ako zabezpečiť expanziu a modernizovať technológie aj napriek nepriaznivým vplyvom okolia, či ako vďaka skvelým PR aktivitám získavať zákazníkov.
Modernú spoločnosť, zameranú v prvom rade na kvalitný servis, produkty a tím, riadi už tretia generácia rodiny KUNAJ. Trio majiteľov vedie firmu úspešne už 20 rokov. To, že sú majiteľmi a konateľmi stolárskej firmy s históriou neberú len ako prácu, ale ako životné poslanie. Kvalita ich výrobkov sa odovzdáva z generácie na generáciu už od roku 1950. Spoločnosť je v súčasnosti svetovým expertom v komplexnom riešení prvotriednych okien a dverí od projekcie až po montáž. Do portfólia ich produktov patria drevené a drevo-hliníkové okná, interiérové a bezpečnostné dvere.
Ako modernizovať firmu napriek
nepriaznivej situácii na trhu
Ľubomír Kunaj, Stolárstvo u Kunaja, s.r.o.
Výrobná stolárska firma so 70 ročnou tradíciou prešla vývojom od malej stolárskej dielne až k lídrovi na trhu vo svojom segmente. Riaditeľ pre vývoj Ľubomír Kunaj vo svojom vystúpení na konferencii bude hovoriť o tom, na akých základoch vybudovali silnú značku, ako im pomáha organizačný systém v stabilnom rozvoji firmy, ako zabezpečiť expanziu a modernizovať technológie aj napriek nepriaznivým vplyvom okolia, či ako vďaka skvelým PR aktivitám získavať zákazníkov.
Modernú spoločnosť, zameranú v prvom rade na kvalitný servis, produkty a tím, riadi už tretia generácia rodiny KUNAJ. Trio majiteľov vedie firmu úspešne už 20 rokov. To, že sú majiteľmi a konateľmi stolárskej firmy s históriou neberú len ako prácu, ale ako životné poslanie. Kvalita ich výrobkov sa odovzdáva z generácie na generáciu už od roku 1950. Spoločnosť je v súčasnosti svetovým expertom v komplexnom riešení prvotriednych okien a dverí od projekcie až po montáž. Do portfólia ich produktov patria drevené a drevo-hliníkové okná, interiérové a bezpečnostné dvere.
Zásady úspešného e-commerce a expanzia do zahraničia
Jakub Uderman, UDERMAN s.r.o.
Dynamicky rastúci e-commerce sektor si žiada schopnosť rýchlo sa prispôsobovať trhu a tej má zakladateľ a majiteľ firmy Jakub Uderman na rozdávanie. Vo svojom vystúpení na konferencii bude hovoriť o tom, ako vybudovať a rozvinúť medzinárodnú značku, ako stabilizovať rýchlo rastúci dynamický tím, ako rozbehnúť e-shop v cudzích krajinách, či ako správne vyberať sortiment, vyriešiť logistiku, marketing a spočítať si, či to celé dáva aj biznisový zmysel.
Spoločnosť Uderman s.r.o. je e-commerce spoločnosť pôsobiaca v Európe pod značkou Foxigy so sídlom na Slovensku. Na Slovensku prevádzkujú niekoľko e-shopov – medzi inými napríklad Lakťovky.sk, Profigaráž a Besttent, ktoré sa s jazykovými mutáciami rozšírili do ôsmich krajín. Príbeh firmy je poháňaný celoživotnou fascináciou jej zakladateľa pre automobily a motocykle. Aj preto sa spočiatku špecializovali najmä na tento sortiment. Neskôr však rozšírili portfólio produktov o záhradnícke náradie, pracovné odevy a obuv, či hračky. Dnes je sú ich e-shopy komplexnou nákupnou destináciou, ktorá uspokojuje širokú škálu potrieb a zároveň zostáva verná pôvodnej vášni pre automobilové produkty. Zákazníci majú možnosť okúsiť bezkonkurenčný zážitok z nakupovania - kvalitné produkty, atraktívne ceny a hviezdny zákaznícky servis, to všetko pod jednou virtuálnou strechou.
Ako pomocou digitalizácie zvýšiť výkon firmy
Jakub Čech, daren & curtis, s.r.o
Dostať pod kontrolu kreatívne reklamné prostredie a vytvoriť funkčný systém si žiada nemalú dávku organizačných schopností. Zakladateľ a majiteľ firmy Jakub Čech sa vo svojom príspevku podelí o skúsenosti, ako do firmy zaviesť a rozbehnúť digitálne štatistiky, ako rozbehnúť a viesť obchodné tímy a ako čeliť moderným technologickým výzvam.
Reklamná agentúra daren&curtis začala svoje pôsobenie v roku 2004. Vyprofilovali sa na fullservisovú agentúru, ktorá klientom prináša komplexné reklamné a marketingové služby. Neustálym zisťovaním potrieb zákazníkov dokážu vytvárať efektívne marketingové komunikačné prostriedky, ktoré skutočne prinášajú pozitívny efekt. V dynamicky sa meniacej oblasti marketingu je nutné každý deň sledovať súčasné inovácie a vytvárať inšpiratívne pracovné prostredie pre maximálne využitie ľudského potenciálu a osobnostný rast. Hlavným poslaním agentúry je budovať silné značky a prinášať klientom nových zákazníkov. Vďaka kvalitnému tímu pracovníkov pomáhajú svojim klientom napĺňať marketingové a reklamné ciele a vytvárať efektívne komunikačné kampane.
Ako pomocou digitalizácie zvýšiť výkon firmy
Jakub Čech, daren & curtis, s.r.o
Dostať pod kontrolu kreatívne reklamné prostredie a vytvoriť funkčný systém si žiada nemalú dávku organizačných schopností. Zakladateľ a majiteľ firmy Jakub Čech sa vo svojom príspevku podelí o skúsenosti, ako do firmy zaviesť a rozbehnúť digitálne štatistiky, ako rozbehnúť a viesť obchodné tímy a ako čeliť moderným technologickým výzvam.
Reklamná agentúra daren&curtis začala svoje pôsobenie v roku 2004. Vyprofilovali sa na fullservisovú agentúru, ktorá klientom prináša komplexné reklamné a marketingové služby. Neustálym zisťovaním potrieb zákazníkov dokážu vytvárať efektívne marketingové komunikačné prostriedky, ktoré skutočne prinášajú pozitívny efekt. V dynamicky sa meniacej oblasti marketingu je nutné každý deň sledovať súčasné inovácie a vytvárať inšpiratívne pracovné prostredie pre maximálne využitie ľudského potenciálu a osobnostný rast. Hlavným poslaním agentúry je budovať silné značky a prinášať klientom nových zákazníkov. Vďaka kvalitnému tímu pracovníkov pomáhajú svojim klientom napĺňať marketingové a reklamné ciele a vytvárať efektívne komunikačné kampane.
Ako viesť a udržať tých najlepších ľudí vo firme
Martin Cibulka, NetSpace s.r.o.
Práca s ľuďmi patrí medzi strategické oblasti každej firmy. Zakladateľ a spolumajiteľ Martin Cibulka bude na konferencii hovoriť o tom, ako sa im darí udržať dobrých ľudí vo firme, či je v súčasnosti postačujúca motivácia peniazmi, ako nastaviť korektné vzťahy so spoločníkmi, ako zabezpečiť stabilitu firmy napriek veľkej expanzii, či ako rozbehnúť a udržať veľký rast firmy.
Spoločnosť NetSpace s.r.o. vznikla v roku 2000 s cieľom poskytovať kvalitné internetové pripojenie pre obyvateľov Detvy. Vďaka usilovnej práci a individuálneho prístupu k zákazníkom sa zo štandardného dodávateľa internetu vypracovali na modernú technologickú spoločnosť. Od roku 2002 budujú svoju vlastnú telekomunikačnú sieť. V súčasnosti už pokrýva niekoľko desiatok štvorcových kilometrov v okresoch Detva, Poltár, Brezno a Lučenec. Sieť neustále rozširujú a modernizujú. V ich portfóliu nájdete širokú škálu profesionálnych služieb v oblasti informačných technológií. Okrem stabilného pripojenia na internet, sa venujú stavbe profesionálnych firemných sietí a postarajú sa aj o prvotriedne zabezpečenie dôležitých priestorov.
Ako zmeniť expanziu na trvalý úspech
Ladislav Pavlík, HCA Slovakia, s.r.o.
Prudký nárast, teda expanzia, je dôkazom mimoriadnej schopnosti majiteľa predvídať, plánovať, riadiť, koordinovať a dosahovať tie správne ciele. Avšak dostať firmu hore a potom ju tam aj udržať dokáže len zopár výnimočných manažérov. Zakladateľ a prezident spoločnosti Ladislav Pavlík bude na konferencii hovoriť o hlavných zásadách v čase prudkého nárastu a o tom, čo je potrebné urobiť a čoho sa vyvarovať, aby sa želaný rast nezmenil na katastrofu.
Ladislav Pavlík začal podnikať v roku 1991 a za pár rokov z nuly vybudoval firmu, ktorá mala vyše 100 zamestnancov, 7 pobočiek a stámiliónové obraty. Majiteľský podiel vo firme predal v roku 2000 a začal sa plne venovať koučingu a prednášaniu v oblasti praktického riadenia firiem. V roku 2001 založil úspešný projekt “HCA Slovakia” - najlepšia škola manažmentu na Slovensku pre podnikateľov. Vychoval tím špecialistov, prednášateľov a koučov, ktorí pomáhajú podnikateľom získať̌ tú slobodu, kvôli ktorej začali kedysi podnikať. Je autorom kníh "O mojom živote nebudú́ rozhodovať iní ", "Ako fungujú úspešné firmy" a spoluautorom knihy "Kľúč k úspešnej firme".
Ako zmeniť expanziu na trvalý úspech
Ladislav Pavlík, HCA Slovakia, s.r.o.
Prudký nárast, teda expanzia, je dôkazom mimoriadnej schopnosti majiteľa predvídať, plánovať, riadiť, koordinovať a dosahovať tie správne ciele. Avšak dostať firmu hore a potom ju tam aj udržať dokáže len zopár výnimočných manažérov. Zakladateľ a prezident spoločnosti Ladislav Pavlík bude na konferencii hovoriť o hlavných zásadách v čase prudkého nárastu a o tom, čo je potrebné urobiť a čoho sa vyvarovať, aby sa želaný rast nezmenil na katastrofu.
Ladislav Pavlík začal podnikať v roku 1991 a za pár rokov z nuly vybudoval firmu, ktorá mala vyše 100 zamestnancov, 7 pobočiek a stámiliónové obraty. Majiteľský podiel vo firme predal v roku 2000 a začal sa plne venovať koučingu a prednášaniu v oblasti praktického riadenia firiem. V roku 2001 založil úspešný projekt “HCA Slovakia” - najlepšia škola manažmentu na Slovensku pre podnikateľov. Vychoval tím špecialistov, prednášateľov a koučov, ktorí pomáhajú podnikateľom získať̌ tú slobodu, kvôli ktorej začali kedysi podnikať. Je autorom kníh "O mojom živote nebudú́ rozhodovať iní ", "Ako fungujú úspešné firmy" a spoluautorom knihy "Kľúč k úspešnej firme".
Ako pracovať so stálymi zákazníkmi
Radoslav Gibala, HCA Slovakia, s.r.o.
Najväčšou výzvou pre majiteľa firmy nebýva to, aby jeho zákazník urobil prvú objednávku, ale aby sa neustále znovu vracal. Zákaznícka lojalita je v dnešných časoch veľmi cenná vec, lebo operujeme na globalizovanom trhu, konkurencie je v každom odvetví veľa a cenové vojny sú často na dennom poriadku. Skúsený konzultant a obchodník Radoslav Gibala sa na konferencii podelí o svoje skúsenosti, ako dosiahnuť to, aby sa klient stal verným a nebehal od jedného dodávateľa k druhému.
Radoslav Gibala pôsobí v HCA Slovakia od roku 2004 a patrí medzi špičkových konzultantov, prednášateľov a poradcov pre vzdelávanie. Za ten čas pomohol stovkám firiem rozbehnúť svoj predaj, zrýchliť a zefektívniť ich procesy a zlepšiť radosť z práce aj zo života. Klienti na spolupráci s ním oceňujú najmä jeho schopnosť pomôcť im odstrániť príčiny problémov vo firme. Ako prednášateľ sa špecializuje na oblasť predaja a efektivity. Jeho semináre absolvovali tísícky manažérov a obchodníkov. Je jedným zo spoluautorov knihy "Kľúč k úspešnej firme", ktorú vydalo HCA Slovakia.
Prečo sa zúčastniť konferencie?
01
Načerpáte energiu do ďalšieho rozvoja a rastu vašej firmy
Na každej konferencii HCA Slovakia, okrem skvelých tipov ako zlepšiť podnikanie, načerpáte aj množstvo pozitívnej energie.
02
Skúsení a vysoko kompetentní podnikatelia a manažéri
Vystupujúcimi budú majitelia úspešných firiem a skúsení konzultanti z HCA. Stretnete sa s podnikateľmi, ktorí riešia podobné problémy ako vy a môžu vás inšpirovať.
03
Poznáte iné uhly pohľadu na riešenie podobných problémov
Niekedy stačí iba jedna veta, jedno slovo, ktoré vám doposiaľ chýbalo a môže vás posunúť na míle ďaleko vo vašom podnikaní.
04
Máte možnosť získať skvelé obchodné kontakty
Účastníkmi konferencie sú majitelia firiem spoločne s kľúčovými manažérmi. Máte možnosť získať tu nových obchodných partnerov.
Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.
Trvanie:
1 deň (9:00 - 18:00)
Najbližšie termíny:
24.9.2024 (Hotel Grand Vígľaš)
Prednášajúci:
rôzni
Služba je určená pre:
majiteľov, výkonných riaditeľov a manažérov firiem
Cena:
bez DPH