Poznáte jediný faktor, ktorý rozhoduje, či sa zaradíte medzi vynikajúcich predajcov?

Získajte schopnosť predávať bez akýchkoľvek námietok.

Komplexne vzdelávanie

Chcete sa stať predajcom, ktorý robí najväčšie čísla a je skutočným prínosom pre firmu?

Akým spôsobom vzbudiť u zákazníka túžbu vlastniť práve váš produkt? Existujú skryté zákonitosti predaja, ktorými sa trh riadi v súčasnosti. Tie vám umožnia naplno porozumieť aký dôležitý je ľudský faktor pri predaj - jediný faktor, ktorý rozhoduje, či sa zaradíte medzi tých priemerných alebo medzi vynikajúcich predajcov. Najlepšia obchodná technika je založená na znalostiach povahy človeka, nie na znalostiach produktu.  Ak ju poznáte, rokujete rýchlo, priamo k veci a uzatvárate veľa dobrých obchodov. Viete pohotovo a správne reagovať aj na nečakané zvraty počas obchodného jednania. Viete sa rýchlo zorientovať v zákazníkoch s ktorými jednáte a dokáže odlíšiť neperspektívnych od tých, s ktorými má zmysel ďalej jednať.

Vyššia liga v predaji

Tento tréningový seminár je určený pre skúsených obchodníkov, ktorí chcú hrať najvyššiu ligu v predaji a chcú sa naučiť predať nielen tomu, kto „si to príde kúpiť“, ale aj tomu, kto na začiatku neprejavil veľký záujem o ich produkt. Títo predajcovia nechápu obchod ako boj, ale skôr ako diplomaciu.  Na tomto seminári sa naučíte dobre poznať povahu človeka a jeho nákupné zvyklosti, budete vidieť v akej emócii sa práve nachádza daný zákazník a dokážete s ním pracovať tak, aby ste úspešne uzavreli obchod. Stane sa z vás obchodník, ktorý sa vo firme postupne stáva vedúcou osobnosťou v oblasti predaja a komunikácie so zákazníkmi.
 

Prečo si vybrať tento seminár

01

2 dni vysoko hodnotných a praktických tréningových cvičení


Iba precvičovanie robí s dobrého obchodníka skutočného majstra a profesionála vo svojom odbore.

02

Jasné dôvody, prečo klienti hovoria to, čo hovoria


Ak sa naučíte poznať povahu človeka, budete vedieť predvídať jeho správanie. Preto nebudete pri obchodnom rokovaní nikdy zaskočený, ani prekvapený tým, čo vám klienti hovoria.

03

Nie je dôvod myslieť si, že ste iba „tuctovým“ obchodníkom.


Naučte sa zvládnuť čokoľvek s čím sa stretnete počas obchodného rozhovoru bez toho, aby vám to spôsobovalo nepríjemné emócie. Nechajte si zákazníka vybrať práve vás a vašu ponuku.

04

Prednášatelia seminára nie sú teoretici, ale skúsení a úspešní obchodníci


Nepremeškajte príležitosť učiť sa od tých, ktorí majú za sebou niekoľko rokov praxe v priamom predaji a majú aj teraz desiatky spokojných zákazníkov

Témy zahrnuté v seminári

  • Ako zrušiť náhody a zaviesť presný postup do predaja?
  • Iba štyria zo 100 predajcov sú vynikajúci, v čom sa líši profesionál a od bežného obchodníka?
  • Ako nebyť vtieravý a dosiahnuť pri tom svoje?
  • Ako sa rýchlo dostať v predaji o ligu vyššie?
  • Čo robiť, keď zákazník nekupuje váš výrobok, lebo je spokojný s tým, čo už má?
  • Ako predať zákazníkovi, ktorý už spolupracuje s iným dodávateľom?
  • Ako klienta presvedčiť, aby si za dodávateľa vybral našu firmu?
  • Ako vyvolať zákazníkovu potrebu kúpiť?
  • Ako identifikovať zákazníkove skutočné problémy?
  • Ako rozlíšiť prirodzený dopyt a predstieraný záujem u zákazníka?
  • Prečo vám hovoria „pošlite mi ponuku“ a potom nič nekupujú a čo s tým?
  • Je možné vyhnúť sa námietkam a sporom v predaji?
  • Prečo klienti hovoria “ja si to ešte rozmyslím“ a čo s tým?
  • Prečo klienti hovoria „teraz to od vás nekúpim, príďte o pol roka“ a čo s tým?
  • Prečo klienti nekupujú aj keď vám povedia „veľmi potrebujem to, čo predávate“ a čo s tým?
  • Prečo hovoria“ ja sa ešte musím poradiť“ a čo s tým?
  • Aké sú zlaté pravidlá na zvýšenie efektivity predaja?
  • Kedy sa musí a kedy nesmie uzatvárať obchod a prečo?
  • Aké nástroje používa profesionál, aby zvýšil svoj predaj?
  • Ako riadiť obchodný rozhovor tak, aby sme skutočne dosiahli cieľ?
  • Prečo niektorí predajcovia predávajú veľmi veľa a iní málo, hoci predávajú to isté?
  • Ako zmeniť nových zákazníkov na stálych odberateľov?
  • Ako nestratiť stálych zákazníkov v konkurenčnom prostredí dneška?
  • Prečo zákazníci pýtajú zľavy? Ako to viete zvládnuť?
  • Ako využiť emócie pri predaji?
  • Čo je úplne prvou prekážkou pri kúpe a ako ju zlomiť?
  • Ako sa dá zmeniť námietka zákazníka na podnet k uzatvoreniu obchodu?
  • Ako úspešne jednať s profesionálnymi nákupcami veľkých firiem?
  • Ako si vybudovať porozumenie s verejnosťou?
  • Ako zvládať emócie ľudí?
  • Aký je rozdiel medzi PR a propagandou?
  • Čo je to „black PR“ a aký má vplyv na dobré meno firmy?
  • Ktoré sú základné techniky pre zvládnutie ohováračských kampaní a neprajníkov?
  • Ako spoznať človeka, ktorý sa snaží zničiť firmu a jej dobré meno?

1.
Prečítaj si článok
Tajomstvo úspechu v predaji
2.
Prihlás sa na seminár 
Vyššia liga v predaji
3.
Predávajte rýchlejšie a jednoduchšie

Referencie klientov

Čo hovoria naši absolventi?

Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.

Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.

  • Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
  • Humenné

Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.

  • Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
  • Turčianske Teplice

Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.

  • Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
  • Zvolen

Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.

  • Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
  • Svidník

Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.

  • Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
  • Poprad

Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.

  • Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
  • Košice

V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.

  • Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
  • Kynceľová

Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.

  • Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
  • Banská Bystrica

Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.

  • Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
  • Stará Ľubovňa

My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.

  • Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
  • Humenné

Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.

  • Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
  • Rimavská Sobota

Bonusy

Celková hodnota bonusov 350 € - Zdarma

Online koučing

Získajte online konzultačné hodiny v rozsahu 2 hodín bezplatne.

200 €

Zdarma

8 smrteľných hriechov predajcu

Obsahuje zoznam chýb, ktorých by sa každý dobrý obchodník mal vyvarovať.

100 €

Zdarma

Predplatné časopisov

Získate predplatné praktických časopisov o manažmente: Úspešní manažéri a Tigroviny.

50 €

Zdarma


Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
2 dni (9:00 - 17:00)

Najbližšie termíny:
19.02. - 20.02.2023 (Košice)

Prednášajúci:
Ing. Radoslav Gibala

Služba je určená pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, predajcom, obchodným zástupcom, obchodných manažérom

Cena:

1 199,- €

bez DPH