Komplexne vzdelávanie

Ako zvýšiť dôveru verejnosti vo firmu a jej produkty a ochrániť jej dobré meno?

Dnešný svet začína byť svetom PR. Reklamou sú ľudia už presýtení, pretože je jej príliš veľa. Niečo iné ako reklamu si však všimnú okamžite. A PR aktivity sú iné. Ak má firma dobrý kredit, má veľa priateľov a neohrozia ju ani ekonomické výkyvy, ani útoky konkurencie. Dobré PR sa prejaví pri získavaní nových klientov a pracovníkov, pri riešení ohováračských kampaní protivníkov, ale s úspechom je možné ho použiť aj na vytvorenie dobrého firemného ducha. Naučte sa, ako za málo peňazí vytvoriť bezpečné prostredie pre existenciu a expanziu vašej firmy.

Public relations

Tento seminár je určený pre majiteľov, riaditeľov firiem, top manažment, ale aj pre PR pracovníkov. Naučíte sa rôznym PR technikám, ktoré vám pomôžu ochrániť firmu, nech sa vonku deje čokoľvek. Zároveň budete jednoznačne iní, ako vaši konkurenti. Súčasťou seminára sú aj praktické cvičenia, počas ktorých si účastník vytvorí jasný koncept, ako nastaviť PR stratégiu vo firme.
 

Prečo si vybrať tento seminár

01

Najdôležitejšie techniky PR, ktoré pomáhajú životaschopnosti a expanzii firmy


Zistíte, čo všetko je potrebné urobiť predtým, ako nastavíte fungujúcu PR stratégiu vo firme. Ak si myslíte, že charita a sponzoring je postačujúce PR, ste na veľkom omyle.

02

Poznáte typy prieskumov, bez ktorých sa ťažko pohnete vpred


Tieto prieskumy nie sú realizované väčšinou slovenských firiem, pretože ich manažment firiem nepozná. Už na seminári získate nástroje na to, ako sa odlíšiť.

03

Vytvoríte si PR stratégiu, ktorá bude jedinečná a dobre prijatá verejnosťou


Verejnosť lepšie porozumie vašim aktivitám a bude firmu a jej produkty aktívne odporúčať svojim známym, rodine a kolegom. Dobré meno sa bude o vás šíriť takmer bez akejkoľvek reklamy.

04

7 krokov na zvládnutie „black PR“, ktoré môže významne ohroziť vašu firmu

Ak si myslíte, že vám sa predsa nič zlé nemôže stať, môžete sa mýliť. Situácia na trhu sa mení veľmi rýchlo a preto buďte vždy pripravený zvládnuť neprajníkov a rôzne ohováračské kampane, bez negatívnych následkov na fungovanie firmy.

Témy zahrnuté v seminári

  • Čo je to PR a prečo je dôležité ho robiť?
  • Aké sú základné zásady aj riziká PR?
  • Čo chýba väčšine PR kampaní a prečo zlyhávajú?
  • Ako, kedy a ktorých šudí použiť ako mienkotvorcov?
  • Aké typy prieskumov sa realizujú v PR a kedy ich použiť?
  • Aké sú požiadavky na PR pracovníka a oddelenia PR vo firme?
  • Ako si ľahko získať nových zákazníkov pomocou dobrého mena?
  • Aký je rozdiel medzi PR a marketingom a ako spolu súvisia?
  • Kto je tvorcom PR stratégie vo firme?
  • Aké rôzne druhy verejností existujú a aké PR použiť?
  • Aké komunikačné kanály môžeme v PR použiť a ako často?
  • Ktorý je najdôležitejší údaj pre hrubý príjem organizácie a ako súvisí s PR?
  • Ako si vybudovať porozumenie s verejnosťou?
  • Ako zvládať emócie ľudí?
  • Aký je rozdiel medzi PR a propagandou?
  • Čo je to „black PR“ a aký má vplyv na dobré meno firmy?
  • Ktoré sú základné techniky pre zvládnutie ohováračských kampaní a neprajníkov?
  • Ako spoznať človeka, ktorý sa snaží zničiť firmu a jej dobré meno?

1.
Prečítajte si článok Ako byť najsilnejšou firmou v brandži
2.
Prihláste sa na seminár 
Public relations
3.
Vytvorte jasný koncept pre posilnenie dobrého mena firmy

Referencie klientov

Čo hovoria naši absolventi?

Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.

Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.

  • Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
  • Humenné

Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.

  • Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
  • Turčianske Teplice

Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.

  • Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
  • Zvolen

Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.

  • Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
  • Svidník

Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.

  • Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
  • Poprad

Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.

  • Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
  • Košice

V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.

  • Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
  • Kynceľová

Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.

  • Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
  • Banská Bystrica

Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.

  • Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
  • Stará Ľubovňa

My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.

  • Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
  • Humenné

Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.

  • Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
  • Rimavská Sobota

Bonusy

Celková hodnota bonusov 350 € - Zdarma

Online koučing

Získajte online konzultačné hodiny v rozsahu 2 hodín bezplatne.

200 €

Zdarma

Pracovný zošit

Obsahuje zoznam základných úloh pre vypracovanie marketingového konceptu vo firme.

100 €

Zdarma

Predplatné časopisov

Získate predplatné praktických časopisov o manažmente: Úspešní manažéri a Tigroviny.

50 €

Zdarma


Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
2 dni (9:00 - 17:00)

Najbližšie termíny:
02.05. - 03.05.2024 (Košice)

Prednášajúci:
Mgr. Ivana Sekeráková

Služba je určená pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment

Cena:

1 199,- €

bez DPH