Chcete poznať kľúčové
faktory úspechu v marketingu

Čo rozhoduje, či bude vaša reklama v mimoriadnych časoch úspešná?

Mimoriadne semináre

Ako nastaviť marketingovú komunikáciu v pohnutých časoch?

Žijeme v dobe, ktorú najlepšie charakterizuje výraz informačná explózia. Ľudia sú vystavení obrovskému množstvu vnemov, obrázkov, reklamy, správ a inej komunikácie, ktorú nestíhajú ani sledovať, nieto ešte pochopiť. Navyše, najmä v posledných rokoch sú naši zákazníci vystavení nielen agresívnej reklame našej konkurencie, ale aj poplašným správam a obrovskej neistote. Mnohí klienti podľahnú strachu a odďaľujú svoje nákupné rozhodnutia, lebo chcú radšej ušetriť. Na seminári Fritza Spohna sa dozviete, ako nastaviť svoju marketingovú komunikáciu tak, aby aj v týchto mimoriadne pohnutých časoch oslovila vašu cieľovú skupinu a zabezpečila vašej firme tržby a prežitie.

Fritz Spohn: Kľúčové faktory úspechu v marketingu

Fritz Spohn je podnikateľ, business kouč a motivátor z mesta Luzern v strednom Švajčiarsku. Je špecialistom na vnútro firemnú motiváciu, správne zadávanie a dosahovanie cieľov, manažment predaja a marketingové stratégie. S vyše tridsiatimi rokmi skúseností s manažérskou technológiou L. Rona Hubbarda, pán Spohn a jeho firma pomohli vyše dvanásťtisíc manažérom z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Spojených štátov.

Prečo si vybrať tento seminár

01

Návody na vytvorenie cieľov pre fungujúcu marketingovú stratégiu.

V súčasne dobe je nutné niektoré ciele marketingu prehodnotiť alebo pozmeniť.

02

Metódy na podporenie predaja pomocou správnej reklamy.


Marketing a predaj sú dve spojené nádoby a musia fungovať ako navzájom sa podporujúce aktivity, aby bol dosiahnutý želaný efekt.

03

Seminár plný praktických, rokmi overených informácií.


Žiadne zbytočné a suché teórie, iba informácie okamžite aplikovateľné v praxi.

04

Skúsený a vysoko kompetentný prednášajúci

Máte možnosť získať iný uhol pohľadu na marketing a porovnať si ho s vašimi vlastnými skúsenosťami


Témy seminára

  • Aká je skutočná úloha marketingu vo firme? Ako má fungovať?
  • Aké zásadné zmeny prebehli v marketingu od roku 2020?
  • Ako sa naučiť vidieť svoju reklamu očami zákazníka?
  • Prečo je niektorá reklama úspešná a iná nie? Čo rozhoduje?
  • Ako prekonať obrovskú informačnú explóziu, ktorá zahlcuje zákazníka?
  • Ako nastaviť reklamné aktivity v časoch, keď „nikto nekupuje“?
  • Na čo klásť dôraz pri reklamných aktivitách na internete a sociálnych sieťach?
  • Čo sa deje v hlave zákazníka, keď sa po prvý krát stretne s našou reklamou?
  • Ako komunikovať vyššie ceny?
  • Koľko do marketingu investovať?
  • Ako merať návratnosť marketingových aktivít?

1.
Prihláste sa ešte dnes
2.
Zúčastnite sa semnára
3.
S novou energiou a novými nápadmi rozbehnite svoje podnikanie.

Referencie klientov

Čo hovoria naši absolventi?

Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.

Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.

  • Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
  • Humenné

Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.

  • Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
  • Turčianske Teplice

Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.

  • Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
  • Zvolen

Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.

  • Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
  • Svidník

Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.

  • Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
  • Poprad

Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.

  • Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
  • Košice

V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.

  • Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
  • Kynceľová

Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.

  • Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
  • Banská Bystrica

Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.

  • Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
  • Stará Ľubovňa

My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.

  • Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
  • Humenné

Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.

  • Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
  • Rimavská Sobota
Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
1 deň

Najbližšie termíny:
na požiadanie (online záznam) ()

Prednášajúci:
Fritz Spohn

Služba je určená pre:
majiteľov, výkonných riaditeľov a manažérov firiem

Cena:

799,- €

bez DPH