Ako zlepšiť vedenie
a výsledky obchodného tímu?

Obchodný riaditeľ

Obchod

Ako byť úspešným obchodným riaditeľom?

Úspešné obchodné aktivity vytvárajú krvný obeh každej firmy. Vaši obchodníci živia nielen seba, ale aj výrobu, servis, dopravu, administratívu a vedenie spoločnosti. Je preto dôležité, aby táto časť firmy fungovala, lebo v opačnom prípade budete musieť vy, jej majiteľ, naháňať zákazky a zubami-nechtami robiť všetko preto, aby ste sa udržali nad hladinou. Preto je pozícia obchodného riaditeľa, ktorý má na starosti celý obchodný tím a jeho výsledky, kľúčovou pozíciou. Prednášateľ Pier Paderni z Talianska vám ukáže, ako na to. So svojimi skúsenosťami z Európy, východnej Ázie a Ameriky vám prezradí, ako mať obchodného riaditeľa, ktorý nie je len predajcom, ale skutočným lídrom, ktorý dokáže z obchodníkov dostať to najlepšie.

Pier Paderni: Obchodný riaditeľ

PIER PADERNI je medzinárodne uznávaným špecialistom v oblasti manažmentu, marketingu, predaja a vzťahov s verejnosťou. Viac ako 20 rokov prednáša v rôznych krajinách sveta a pomáha priamo vo firmách zaviesť do praxe manažérsku technológiu. Počas 40 rokov prednášateľskej kariéry jeho semináre absolvovalo viac ako 600 000 ľudí. Dlhé roky pomáha praktickými radami k rozkvetu najväčšiemu obchodnému domu v Miláne, predajcovi výpočtovej techniky, sieti záhradníctiev, predajcovi a výrobcovi štukatúr a farieb a mnohým ďalším firmám z rôznych odvetví po celej Európe a Tchaj-wane.

Prečo si vybrať tento seminár

01

Návody na zlepšenie práce so zákazníkmi a zvýšenie efektivity obchodného oddelenia.

Dobrou prácou s obchodníkmi dokážete zvýšiť zisk firmy. Poznajte správne a užitočné postupy, ako viesť vašich obchodníkov k lepším výsledkom a nadšeniu v predaji.

02

Praktické postupy, ako poznať a vytiahnuť z obchodného tímu maximum.

Neuspokojte sa s tým, že máte takých obchodníkov ako máte a že na trhu práce „dobrí obchodníci aj tak nie sú“. Urobte maximum preto, aby ste z predajcov, ktorých máte dokázali dostať, čo najviac.

03

Zorganizujte oddelenie predaja tak, aby ste zdvojnásobili jeho výsledky.

Obchodný riaditeľ alebo vedúci predaja vďaka dobrej organizácii a vedeniu obchodníkov, zabezpečí dostatočné množstvo ziskových zákaziek pre firmu. Na seminári sa dozviete, aký by mal byť a čo presne by mal robiť dobrý riaditeľ obchodu.

04

Skúsený a vysoko kompetentný prednášajúci z Talianska.

Máte možnosť získať praktické rady, ako pracovať s obchodníkmi od skúseného experta, ktorý zorganizoval predajné aktivity v mnohých firmách. Doposiaľ osobne konzultuje vybraných klientov v Taliansku i vo svete.


Témy seminára

  • Aké sú kompetencie, povinnosti a zodpovednosti obchodného riaditeľa?
  • Čo urobiť na to, aby mali vaši obchodníci vždy dosť živých kontaktov?
  • Prečo obchodníci zvyknú časom vyhorieť a ako im pomôcť?
  • Ako prekonať chorobu priveľkých zliav?
  • Aká je definícia dobrého obchodu?
  • Prečo sa niektorí obchodníci zaseknú na istej úrovni a nie sú schopní ísť vyššie?
  • Ako dlho trvá tréning obchodníka a obchodného riaditeľa?
  • Čo robiť, ak najväčší príjem do firmy nosíte vy ako majiteľ?
  • Aké územie by mal obchodník pokryť?
  • Čo učiť obchodníkov, aby sa čo najskôr uchytili?
  • Ako viesť porady obchodníkov, ako ich správne odmeňovať a karhať?
  • Čomu rozumejú obchodníci najlepšie?
  • Ako si udržať dobrých obchodníkov?
  • Aké časti (oddelenia, posty a klobúky) má mať dobré obchodné oddelenie?

1.
Prihláste sa ešte dnes
2.
Zúčastnite sa seminára
3.
Zlepšite výsledky obchodného oddelenia.

Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
1 deň

Najbližšie termíny:
27.4.2023 (Demänová rezort)

Prednášajúci:
Pier Paderni

Služba je určená pre:
majiteľov firiem, obchodných riaditeľov

Cena:

999,- €

bez DPH

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors