
Ako byť úspešným obchodným riaditeľom?
Úspešné obchodné aktivity vytvárajú krvný obeh každej firmy. Vaši obchodníci živia nielen seba, ale aj výrobu, servis, dopravu, administratívu a vedenie spoločnosti. Je preto dôležité, aby táto časť firmy fungovala, lebo v opačnom prípade budete musieť vy, jej majiteľ, naháňať zákazky a zubami-nechtami robiť všetko preto, aby ste sa udržali nad hladinou. Preto je pozícia obchodného riaditeľa, ktorý má na starosti celý obchodný tím a jeho výsledky, kľúčovou pozíciou. Prednášateľ Pier Paderni z Talianska vám ukáže, ako na to. So svojimi skúsenosťami z Európy, východnej Ázie a Ameriky vám prezradí, ako mať obchodného riaditeľa, ktorý nie je len predajcom, ale skutočným lídrom, ktorý dokáže z obchodníkov dostať to najlepšie.
Pier Paderni: Obchodný riaditeľ
PIER PADERNI je medzinárodne uznávaným špecialistom v oblasti manažmentu, marketingu, predaja a vzťahov s verejnosťou. Viac ako 20 rokov prednáša v rôznych krajinách sveta a pomáha priamo vo firmách zaviesť do praxe manažérsku technológiu. Počas 40 rokov prednášateľskej kariéry jeho semináre absolvovalo viac ako 600 000 ľudí. Dlhé roky pomáha praktickými radami k rozkvetu najväčšiemu obchodnému domu v Miláne, predajcovi výpočtovej techniky, sieti záhradníctiev, predajcovi a výrobcovi štukatúr a farieb a mnohým ďalším firmám z rôznych odvetví po celej Európe a Tchaj-wane.

Prečo si vybrať tento seminár
01
Návody na zlepšenie práce so zákazníkmi a zvýšenie efektivity obchodného oddelenia.
Dobrou prácou s obchodníkmi dokážete zvýšiť zisk firmy. Poznajte správne a užitočné postupy, ako viesť vašich obchodníkov k lepším výsledkom a nadšeniu v predaji.
02
Praktické postupy, ako poznať a vytiahnuť z obchodného tímu maximum.
Neuspokojte sa s tým, že máte takých obchodníkov ako máte a že na trhu práce „dobrí obchodníci aj tak nie sú“. Urobte maximum preto, aby ste z predajcov, ktorých máte dokázali dostať, čo najviac.
03
Zorganizujte oddelenie predaja tak, aby ste zdvojnásobili jeho výsledky.
Obchodný riaditeľ alebo vedúci predaja vďaka dobrej organizácii a vedeniu obchodníkov, zabezpečí dostatočné množstvo ziskových zákaziek pre firmu. Na seminári sa dozviete, aký by mal byť a čo presne by mal robiť dobrý riaditeľ obchodu.
04
Skúsený a vysoko kompetentný prednášajúci z Talianska.
Máte možnosť získať praktické rady, ako pracovať s obchodníkmi od skúseného experta, ktorý zorganizoval predajné aktivity v mnohých firmách. Doposiaľ osobne konzultuje vybraných klientov v Taliansku i vo svete.
Témy seminára
- Aké sú kompetencie, povinnosti a zodpovednosti obchodného riaditeľa?
- Čo urobiť na to, aby mali vaši obchodníci vždy dosť živých kontaktov?
- Prečo obchodníci zvyknú časom vyhorieť a ako im pomôcť?
- Ako prekonať chorobu priveľkých zliav?
- Aká je definícia dobrého obchodu?
- Prečo sa niektorí obchodníci zaseknú na istej úrovni a nie sú schopní ísť vyššie?
- Ako dlho trvá tréning obchodníka a obchodného riaditeľa?
- Čo robiť, ak najväčší príjem do firmy nosíte vy ako majiteľ?
- Aké územie by mal obchodník pokryť?
- Čo učiť obchodníkov, aby sa čo najskôr uchytili?
- Ako viesť porady obchodníkov, ako ich správne odmeňovať a karhať?
- Čomu rozumejú obchodníci najlepšie?
- Ako si udržať dobrých obchodníkov?
- Aké časti (oddelenia, posty a klobúky) má mať dobré obchodné oddelenie?
Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
27.4.2023 (Demänová rezort)
Prednášajúci:
Pier Paderni
Služba je určená pre:
majiteľov firiem, obchodných riaditeľov
Cena:
bez DPH