Ako riadiť predaj a marketing
v neistých časoch?

Ochráňte svoje podnikanie a posilnite pozíciu firmy na trhu.

Riadenie predaja

Ako predvídať zmeny na trhu a prispôsobiť sa im?

Všimli ste si aj vy, že nákupné správanie našich zákazníkov sa v poslednej dobe veľmi zmenilo? V ére lacných peňazí a hospodárskeho rastu, ktorá trvala približne do začiatku pandémie, šiel obchod takpovediac automaticky. Ale dnes, v čase rastúcej inflácie a neustáleho zdražovania, musia obchodníci mať k dispozícii omnoho silnejšie a účinnejšie argumenty, ako presvedčiť nových zákazníkov a udržať si tých stálych.

Na seminári Nicka Terrenziho vás naučíme, ako zákazníkom lepšie odkomunikovať zmenu ceny, ako osloviť a zabrať nové trhy a nové cieľové skupiny, ako správne nastaviť motivačné odmeňovanie obchodníkov a ako na základe prieskumov odhaliť horúce témy, ktoré našich zákazníkov zaujímajú.

Nick Terrenzi: Ako riadiť predaj a marketing v neistých časoch

NICK TERRENZI je celosvetovo uznávaným expertom v oblasti medzinárodného manažmentu, projektového a procesného manažmentu, riadenia a stratégie predaja. Prednášal v 32 krajinách, od USA cez Kazachstan, Kanadu až po Keňu, vrátane Veľkej Británie, Južnej Afriky, väčšiny krajín Európskej únie a Južnej Ameriky.

Venuje sa aj praktickému koučingu a poradenstvu a spolupracoval so spoločnosťami ako Microsoft Corporation, Price Waterhouse Coopers, ACER Corporation, McDonalds Corporation, Shell Oil, sieť hotelov Hilton a mnoho iných. Okrem iného je aj prezidentom a členom predstavenstva HCA International. Ako prezident otvoril viac ako 40 nových medzinárodných pobočiek za menej ako 5 rokov a v súčasnosti riadi celkovú sieť 50 pobočiek v 27 krajinách, ktoré poskytujú služby v 16 jazykoch.

Prečo si vybrať tento seminár

01

Návody na zlepšenie práce so zákazníkmi a zvýšenie efektivity predaja

Dobrou stratégiou v predaji dokážete zvýšiť zisk firmy. Poznajte správne a užitočné postupy, ako viesť predaj k lepším výsledkom, napriek prudko sa meniacej situácii na trhu.

02

Praktické postupy, ako pracovať s obchodným tímom

Neuspokojte sa s tým, že máte takých obchodníkov ako máte a že na trhu práce „dobrí obchodníci aj tak nie sú“. Urobte maximum preto, aby ste obchodný tím motivovali k skvelým výsledkom.

03

Zorganizujte predaj firmy tak, aby ste zdvojnásobili jeho výsledky

Obchodný riaditeľ alebo vedúci predaja vďaka dobrej organizácii a vedeniu obchodníkov zabezpečí dostatočné množstvo ziskových zákaziek pre firmu. Na seminári sa dozviete, akú zvoliť stratégiu v predaji, aby ste upevnili pozíciu vašej firmy na trhu.

04

Skúsený a kompetentný zahraničný expert

Máte možnosť získať praktické rady ako riadiť predaj a marketing od skúseného experta z USA, ktorý je špecialistom v oblasti medzinárodného, projektového a procesného manažmentu a riadenia a stratégie predaja.


Témy seminára

  • Ako znovu naštartovať obchodníkov a udržať predaj v ťažkých časoch?
  • Stáli zákazníci sa strácajú a prestávajú kupovať, čo s tým?
  • Ako predávať, keď sú finančné podmienky na trhu nepredvídateľné?
  • Nestabilita vo finančnej oblasti spôsobuje, že firmy neefektívne využívajú vlastné finančné zdroje.
  • Ako nastaviť cenu produktu, ak sa ceny vstupov nepredvídateľne menia?
  • Ako pracovať s obchodným tímom, aby firma nestrácala stálych zákazníkov?
  • Má sa firma v neistých časoch rozvíjať alebo skôr zastabilizovať?
  • Má firma expandovať na zahraničné trhy alebo radšej posilniť postavenie na domácom trhu?
  • Ako sa etablovať na zahraničnom trhu?
  • Aké sú najnovšie trendy v riadení predaja v USA a vo svete?

 

  • Ako sa bude predávať o 5 rokov? Úspešné trendy v predaji, ktoré k nám prídu o pár rokov.
  • Ako nájsť nové trhy pre svoje súčasné produkty?
  • Ako nájsť nové produkty, ktoré by boli viac konkurencie schopné?
  • Ako nájsť nový výrobný program pre firmu, ak sa produkt firmy zdá byť zastaraný?
  • Ako vyriešiť nedostatok kvalitných obchodníkov na trhu?
  • Obchodníci sú často nadhodnotení, no nemajú požadované výsledky. Čo s tým?
  • Ako nastaviť marketing, aby prinášal veľa dopytov?
  • Ako pomocou marketingu regulovať množstvo dopytu?
  • Ako spôsobiť, aby obchodníci prinášali hlavne vysoko ziskové zákazky?
  • Ako dostať predaj firmy do stavu, že si firma môže vyberať hlavne ziskové zákazky?

 


1.
Prihláste sa ešte dnes
2.
Zúčastnite sa seminára
3.
S novou energiou a novými nápadmi zvýšte výkonnosť firmy.

Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
1 deň

Najbližšie termíny:
31.1.2024 (Demänová rezort)

Prednášajúci:
Nick Terrenzi

Služba je určená pre:
majiteľov firiem, manažérov, riaditeľov obchodu

Cena:

999,- €

bez DPH

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors