Hľadáte rýchle a šikovné riešenia, ako úspešne robiť reklamu?

Peniaze investované do zlej reklamy nevytvoria dopyt.

Komplexne vzdelávanie

Máte kvalitné výrobky za dobrú cenu a zákazníci kupujú málo alebo u konkurencie?

Marketing robiť musíme, bez neho firma neprežije. Ale bez vedomostí máte iba malú šancu uspieť v pretlaku konkurenčnej reklamy. Veľké firmy majú na marketing miliónové rozpočty a s ľahkosťou „prehlušia“ menšiu konkurenciu. Naopak, majitelia menších firiem hľadajú zázračný a lacný spôsob, ako úspešne robiť reklamu. Avšak reklama robená na amatérskom základe často vedie ku sklamaniu.

Ako vytvoriť dobrý reklamný materiál

Tento seminár je určený pre majiteľov a marketingových pracovníkov malých a stredných firiem a pre profesionálnych tvorcov v oblasti reklamy, ktorí chcú s nízkym rozpočtom vytvoriť efektívne reklamné materiály, ktoré významne podporia predaj firmy. Seminár je vedený takým zrozumiteľným spôsobom, že si svoj reklamný materiál zostavíte priamo na mieste.
 

Prečo si vybrať tento seminár

01

Jednoduché a rýchle tipy na tvorbu fungujúceho reklamného materiálu


Nemusíte byť marketingovým mágom ani študovaným grafikom, aby ste dokázali vyrobiť dobrý reklamný materiál. Porozumením základných a jednoduchých princípov to zvládnete aj svojpomocne.

02

Aké špeciálne prieskumy využiť pri tvorbe reklamného materiálu


Bežne sa prieskumy za účelom prípravy reklamného materiálu nerobia. Aké je ich tajomstvo a prečo ich budete chcieť určite použiť?

03

Účinné triky, ako zoznámite človeka za pár sekúnd s úplne novým produktom


Zákazníci sú každý deň zahltení množstvom reklamy, ktorú úspešne ignorujú. Existuje spôsob, ako ich aj napriek tomu zaujať.

04

Zaručený spôsob, ako vyriešiť akýkoľvek problém vo firme

Ak si myslíte, že dobrou reklamou vyriešite iba predaj a marketing vo firme, tak ste na veľkom omyle. Dobrá reklama dokáže oveľa viac, než si dokážete predstaviť.

Témy zahrnuté v seminári

  • Ako vytvoriť štruktúru reklamného materiálu, ktorá zákazníka zaujme a nasmeruje ho ku kúpe?
  • Aké informácie má obsahovať propagačný materiál, aby bol účinný?
  • Čo sa nesmie písať do propagačného materiálu a prečo?
  • Ako správne stanoviť zadanie reklamným agentúram a čo si všímať na ich návrhoch?
  • V čom sa líši dobrý propagačný materiál od zlého a ako odhadnúť, ktorý bude úspešný?
  • Koľko máte času, aby ste zaujali zákazníka propagačným materiálom?
  • Ktoré faktory spôsobia, že si zákazník prečíta vašu reklamu a nehodí ju hneď do koša alebo nevymaže?
  • Ktoré typy písma sú dobre čitateľné a ktoré nie?
  • Robiť propagačné materiály farebne alebo čiernobielo
  • Ktoré farby najlepšie fungujú? Aké motívy je dobré zvoliť?
  • Nakoľko dôležitý je nadpis a ako ho sformulovať?
  • Ako v priebehu niekoľkých sekúnd zoznámiť človeka s neznámou vecou?
  • Ako vyvolať u zákazníkov dojem, že váš produkt dobre poznajú?
  • Nakoľko pravdivé je tvrdenie, že aj zlá reklama je reklama?
  • Ako využívať prieskumy pri tvorbe marketingových materiálov?
  • Kto je v skutočnosti tým prvým zákazníkom pre váš nový produkt?
  • Ako vyriešite akýkoľvek problém vo firme, ktorý nemusí vôbec súvisieť s predajom?

1.
Prečítaj si článok
2.
Prihlás sa na seminár 
Ako vytvoriť dobrý reklamný materiál
3.
Vytvorte šikovnú reklamu priamo na mieste

Referencie klientov

Čo hovoria naši absolventi?

Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.

Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.

  • Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
  • Humenné

Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.

  • Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
  • Turčianske Teplice

Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.

  • Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
  • Zvolen

Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.

  • Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
  • Svidník

Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.

  • Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
  • Poprad

Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.

  • Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
  • Košice

V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.

  • Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
  • Kynceľová

Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.

  • Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
  • Banská Bystrica

Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.

  • Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
  • Stará Ľubovňa

My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.

  • Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
  • Humenné

Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.

  • Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
  • Rimavská Sobota

Bonusy

Celková hodnota bonusov 350 € - Zdarma

Online koučing

Získajte online konzultačné hodiny v rozsahu 2 hodín bezplatne.

200 €

Zdarma

12 osvedčených tipov pre tvorbu reklamného materiálu

Obsahuje základné kroky potrebné pre vypracovanie fungujúcej firemnej PR stratégie.

100 €

Zdarma

Predplatné časopisov

Získate predplatné praktických časopisov o manažmente: Úspešní manažéri a Tigroviny.

50 €

Zdarma


Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
2 dni (2 x 6 hodín)

Najbližšie termíny:
26.05. - 27.05.2023 (Nitra)

Prednášajúci:
Heimo Bucerius, Nemecko | tlmočník Mgr. Marcel Pavlík

Služba je určená pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment, pracovníkov marketingu a predaja

Cena:

1 199,- €

bez DPH