ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cenotvorba

 
 
 
Prednášajúci:
Heimo Bucerius
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov, výkonných, výrobno - technických a finančných riaditeľov
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
Tento kurz teraz nemá žiadne termíny
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Iba máloktorá téma vzbudzuje v biznise väčšie vášne ako cena. Pravdepodobne každý z nás sa už stretol s námietkou, že je cena privysoká. Hoci šikovný obchodník dokáže túto námietku vyriešiť, faktom zostáva, že aby firma fungovala, ceny jej tovarov a služieb musia byť nastavené perfektne. Ak sú privysoké, strácate zákazníkov, ak sú prinízke, vyrábate stratu.

Určiť správnu cenu je jednou z úloh top manažmentu, ktorý musí vedieť správne vyrátať všetky náklady, dane a poplatky, a váš hrubý zisk. Tento seminár nebude o obchodných technikách, ale o základných pravidlách cenotvorby, rozpočtov a financií. Najviac ho ocenia majitelia, ale aj generálni, výrobno-technickí, obchodní a finanční riaditelia, ako aj všetci výkonní pracovníci, ktorí sa podieľajú na cenotvorbe. Príďte na seminár nemeckého odborníka Heima Buceria a naučte sa nastaviť cenu tak, aby pokrývala všetky náklady firmy, výplaty zamestnancov a váš zisk.

 

 Cenotvorba

Témy:

  • Ako správne vypočítať maržu?
  • Ako správne vypočítať výrobné a materiálové náklady?
  • Ako robiť rozpočty na dlhodobé projekty?
  • Čo sú to „skryté“ náklady a ako ich neprehliadať?
  • Ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri cenotvorbe?
  • Čo sa deje v hlave zákazníka, keď po prvý raz vidí cenu toho, čo si chce kúpiť, a ako s tým pracovať?
  • Čo robiť v prípade cenových vojen?
  • Ako vysoko je možné nastaviť cenu tak, aby ju trh prijal?
  • Kedy cenu zvyšovať a kedy ju znížiť?
  • Čo robiť s cenami v čase kríz alebo v časoch, keď firma vyrába stratu?
  • Ktoré manažérske nástroje je možné použiť na zvyšovanie efektivity s ohľadom na cenu?
  • Čo robiť, pokiaľ „vyššia moc“ zasiahne do vašej ziskovosti takpovediac „z večera do rána“?
  • Praktické skúsenosti z nastavovania provízií, odmien a výplat personálu

Heimo Bucerius už viac ako dvadsať rokov prednáša semináre o finančnom plánovaní a marketingu. Osobne vyškolil viac ako 5000 odborníkov z celej Európy. Je majiteľom firmy KONZEPT plus GRUNDBESITZ, GmbH., ktorá sa venuje poradenstvu v oblasti predaja realít na investičné účely, strategických investícií, finančných produktov a majetkového poisťovníctva. Ku dnešnému dňu pomohli korporátnym a individuálnym klientom predať, získať alebo investovať do 10 260 nehnuteľností a strategických investícií.

Výsledok seminára: Absolvent, ktorý je schopný presne a s istotou určiť správnu cenu produktov a služieb firmy tak, aby zachoval a podporil jej ziskovosť a konkurencieschopnosť. Je schopný skalkulovať a pripraviť rozpočty rozsiahlych a dlhotrvajúcich výrobných a investičných aktivít.

Foto: Freepik

Referencie

„Veľmi zaujímavé informácie. Niektoré dokážem aplikovať okamžite.“ Richard R., Žilina