Valcuje vás na internete konkurent, ktorý má oveľa nižšiu kvalitu produktov? Je pre vás online marketing príliš technicky zložitý? Strácate sa v množstve údajov z oblasti sociálnych sietí, optimalizácie web stránok, remarketingu, mailových kampaní, či internetovej reklamy? Čo je skutočne potrebné vedieť, aby ste získavali nových zákazníkov z internetu?
V súčasnosti viac ako inokedy je dôležité byť viditeľný v online svete! No jediným skutočným merítkom, či máte funkčný online marketing je jeho ziskovosť. Nie je to počet návštevníkov na stránke, počet fanúšikov na sociálnych sieťach, dokonca ani množstvo emailov v databáze. Ani jedna z týchto vecí vám nezaplatí DPH, odvody, mzdy, či dodávateľov. Ako teda predávať pomocou internetu, ak v tom nie ste profesionál?
Úlohou majiteľa nie je 100% porozumieť všetkým nástrojom online marketingu. To, čo je ale vašou úlohou je nastaviť správnu stratégiu a zadefinovať, čo presne očakávate od agentúry alebo marketingového oddelenia. Pokiaľ chcete porozumieť tým najdôležitejším nástrojom, ktoré zvýšia predaj na internete, tak tento seminár je pre vás.
"Tento seminár je založený na 15 rokoch skúseností s online marketingom. Naša agentúra vyvinula špeciálny 8-krokový systém marketingových procesov, ktoré vedia použiť malé aj veľké firmy - alebo ich vedia použiť malé firmy na to, aby sa stali veľkými. Podľa správ od našich klientov, vďaka tomuto postupu ušetrili milióny eur. A ďalšie milióny zarobili."
8-krokový systém vám môže poslúžiť aj na to, aby ste posilnili, nakopli a podporili marketingové nástroje, ktoré už používate.
S presnou 8-krokovou stratégiou budete mať na tieto otázky odpovede a budete ju vedieť s ľahkosťou zaviesť. Navyše, nebudete nervózny z toho, že by ste si neboli istý, či zaberie.
CLEMENS GRAF je zakladateľom, majiteľom a generálnym riaditeľom kreatívnej a digitálnej agentúry InConcepts Marketing GmbH. Marketingu a reklame sa venuje 15 rokov, so špecializáciou na online marketing. Jeho firma sa primárne orientuje na spoluprácu s malými a strednými firmami, ale ich služby využívajú aj veľké korporácie, ako napríklad sieť hotelov Hilton v Európe. Špecializujú sa na vytváranie marketingových kampaní s dôrazom na funkčnosť a návratnosť
Ktoré sú štyri hlavné úlohy dobrého šéfa predaja?
Ak je zisk dôležitejší ako obrat, tak prečo krachujú aj ziskové firmy?
Čo je hlavný parameter úspešného predaja, ktorý vám banky neprezradia?
Prečo do niektorých firiem prúdia peniaze s ľahkosťou a ja musím drieť na každé euro?
Ako správne zorganizovať obchod v malej a veľkej firme?
Ako pritiahnuť do firmy skvelých obchodníkov?
Ako rozpoznať výkonných obchodníkov od maskovaných „pätolizačov“?
Ako nestratiť predajcov už v skúšobnej dobe?
Ako rýchlo rozpoznať kompetentných predajcov?
Ako postupne zvýšiť ziskovosť firmy alebo ako zarábať more peňazí?
Čo naučiť obchodníkov, aby firma prosperovala?
Aká administratíva pomáha predajcom a aká ich ničí?
Aké sú najničivejšie chyby v motivácii obchodníkov, ktorých sa dopúšťajú dobrí šéfovia?
Ako efektívne použiť marketing a PR tak, aby podporoval predajcov?
Ako určite poraziť konkurenciu?
Ako rýchlo zvýšiť príjem?
Ako nastaviť spravodlivý odmeňovací systém pre obchodníkov a obchodného riaditeľa?
Ako sa správať, ak sa firme veľmi darí?
Ako šikovne využiť obdobie krízy na nárast tržieb a porážku konkurencie?
Ako pracovať so stálymi zákazníkmi a ako získavať nových?
Ako sú vybudované moderné obchodné tímy?