ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV

 Ako (ne)odplašiť zákazníka
2013-02-04 11:32:00 | Kategória Predaj
Snažte sa zákazníka pri zisťovaní potrieb viesť otázkami s dvoma možnosťami, aby ste jednak zistili, čo a aké potrebuje a aby ste mu pomohli čo ...
 Ako správne naštartovať obchodný rozhovor so zákazníkom
2013-01-30 10:11:17 | Kategória Predaj
Hovorí sa tiež, že na zaujatie a vytvorenie prvého dojmu máme iba desiatky sekúnd, maximálne pár minút.

 

 Databáza klientov - „POKLAD“ firmy
2012-03-28 11:10:56 | Kategória Predaj
Keď som ako zelenáč začínal v predaji, tak mi starí „harcovníci“ vraveli, že čím viac stretnutí budem mať, tým budem lepšie pomáhať klientom ...
Predchádzajúca strana 1 2 3 Nasledujúca strana