ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV: Ako sa opäť nadýchnuť a nakopnúť firmu na plný výkon?

2021-09-30 09:54:27 | kategória Práca s ľuďmi
 Ako sa opäť nadýchnuť a nakopnúť firmu na plný výkon?

Táto doba je zvláštna. Je plná neočakávaných prekvapení a zvratov, ktoré výrazne zasahujú do firemného života. Ovplyvňujú náš spôsob predaja a distribúcie, nútia nás pracovať z domu, komplikujú nám stretávanie s kolegami aj zákazníkmi a vo všeobecnosti limitujú rýchlosť nášho rastu. To všetko, či už to chceme alebo nie, vplýva na našich pracovníkov, ich náladu, výkon, chuť do práce a nanešťastie, aj na pracovné návyky.

V mnohých firmách išla výkonnosť a efektivita v práci veľmi dolu vodou. Došlo k tomu kvôli nariadenej práci z domu, zrušeniu klasických porád a ostatným pandemickým opatreniam. Niektorí ľudia dokonca stratili základné pracovné návyky: ráno vstať, umyť sa a obliecť, naraňajkovať sa a ísť do práce, kde mali podať adekvátny výkon. Vďaka podpore od štátu si niektorí ľudia navykli byť odmeňovaní za neprodukciu, teda len za to, že zostali doma.

To všetko viedlo k zmene pracovného prostredia. Keď sa opatrenia začali uvoľňovať a ľudia sa postupne vracali do práce, mnohí mali problém vrátiť sa k svojmu pôvodnému nastaveniu. Pracovníci sa síce vrátili späť, ale mnohí sú akoby zaspatí, zvyknutí na kávičku o deviatej ráno, zvyknutí na to, že pracovný deň sa začína niekedy o dvanástej na obed, pričom stačí popracovať dve-tri hodinky a sme hotoví.

Ako toto vyriešiť a dostať ľudí späť na loď? Ako opäť usmerniť kolektív a nastoliť poriadok? Ako ich jednoducho povedané, opäť naštartovať do predtým bežného pracovného tempa a morálky, keď do nich média stále búšia negatívnymi správami a napĺňajú obavami z budúcnosti?

Trh sa trasie a práve teraz sa v ešte väčšej miere začínajú ukazovať všetky slabé miesta vo firme. Na povrch sa vyplavujú všetky pochybenia u pracovníkov. To, čo sa za bežnej situácie sa nejako zvládlo, prehliadalo a nespôsobovalo vážnejšie problémy, sa mení na nášľapné míny – reklamácie, nespokojní zákazníci, nedodržané termíny vo výrobe, chýbajúci zamestnanci, veci, na ktoré sa zabudlo...

Otázka znie, ako opäť naštartovať úspech firmy? Vy už viete, že spoločná realita a spoločný súhlas na dôležitých veciach vo firme sú životne dôležité. Ak máme vo firme nezhody na základných veciach, tak v čase maximálnej produkcie sa to nejako utrasie, ale v tejto dobe, veru nie! Veľa klientov preto hľadá spôsob, ako získať spolupracovníkov pre svoje názory a na svoju stranu. A využívajú našu špeciálnu službu, ktorú nazývame interný seminár. Je to taký urýchľovač úspechu firmy. Viete, keď im to hovorí šéf, tak si zamestnanci vravia: „Jasné, chce prachy, úspech a tak nám to tu hovorí.“ V podstate to musí vždy povedať niekto tretí a ideálne niekto, kto je pre nich cudzí.

Každý takýto seminár je šitý na mieru pre tu konkrétnu firmu a konkrétnych ľudí vo firme a konkrétnu situáciu vo firme. Účastníci robia praktické úlohy a neraz zažijú šok, keď si uvedomia, ako to naozaj vo firme funguje, čo je naozaj úlohou majiteľa a šéfa, akí sú naozaj dôležití a čo naozaj spôsobujú ich chyby a odchýlky od stanovených štandardov.

Bonus pre šéfa je, že hneď vidno, kto je kto. Počas seminára presne vidíte, s kým sa oplatí spolupracovať dlhodobo, kto je na svojom strope a kto už na palube nie je, len nemá kam ísť, tak zostáva vo firme a berie plat. Naši prednášatelia sú fakt profíci a vedia odkryť vo firme veci a témy, ktoré boli zakryté a zatajované a šéf si roky lámal hlavu nad tým, prečo to ide tak ťažko. Ak zažívate niečo podobné a nejde vám do hlavy, prečo sa to deje, tak celofiremný seminár je pre vás to pravé orechové.

Na internom seminári jednak stmelíte kolektív, aj dáte pracovníkom správne dáta, jednak odhalíte, kto je kto vo firme, ušetríte (cena na hlavu je oveľa nižšia, ako keby takýto seminár ľudia absolvovali samostatne), program je prispôsobený vaším požiadavkám a potrebám, odstránite prekážky v produkcii a získate aj niečo navyše. Ale to vám prezradíme, až keď sa budeme rozprávať o tom, kedy ho urobíme u vás vo firme!

Autor článku: Ing. Radoslav Gibala

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
,