ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tajomstvá nekonečného rastu firmy

 
 
 
Prednášajúci:
Pier Paderni
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
28.01. 2018, Nitra
Cena:
599,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Dobré meno firmy ako nástroj získania nových zákazníkov.

Hovorí sa, že dobré sa chváli samo. Kiežby to bola pravda! Stačilo by, aby sme mali tie najkvalitnejšie produkty a služby a úspech by na seba nenechal dlho čakať. Realita je však iná: dlhé rady poličiek plné kvalitných produktov zbierajú prach, kým trh je často presýtený pochybnými výrobkami, ktoré ale idú na dračku, pretože okolo seba vedia vytvoriť dobrú „show“. Všimli ste si, že ľudia sa v okamihu rozhodnutia často nesprávajú logicky? Spomedzi viacerých možností si nevyberú tú lepšiu, ale tú zvučnejšiu. Nerozhodujú sa podľa faktov, ale názorov a dojmov. Ak chce firma v tomto svete prežiť, musí vedieť perfektne komunikovať nielen so svojimi súčasnými zákazníkmi, ale aj so širokou verejnosťou, lebo práve od nej závisí vaša budúcnosť.

Nanešťastie platí, že čím je firma úspešnejšia a kvalitnejšia, tým viac klebiet a poloprávd o nej šíria jej konkurenti. Mnohí ľudia úspech neodpúšťajú a existujú aj takí, ktorí sa v snahe vám ublížiť neštítia použiť tie najodpornejšie zbrane. A pokiaľ sa im neviete brániť, zaniknete. Ak však chcete, aby bola práve vaša firma vyhľadávaná, široko podporovaná, uznávaná a chránená pred všetkými útokmi zvonku aj zvnútra, príďte na seminár Piera Paderniho a vytvorte obrovský prílev nových zákazníkov.

 Tajomstvá nekonečného rastu firmy

Témy:

  • Ako vytvoriť pozitívny dojem o firme v očiach verejnosti?
  • Ako mať veľké meno, aj keď sme malá firma?
  • Ako spolupracovať s médiami a známymi ľuďmi?
  • Čo robiť, ak sa o firme začnú šíriť negatívne správy a klebety?
  • Aký je rozdiel medzi marketingom a PR a čo by mal vedieť človek, ktorý sa im venuje?
  • Ako získať obrovské množstvo nových zákazníkov?
  • Ako spôsobiť, že zákazníci budú v prípade zvažovania vášho produktu rozmýšľať iba nad vami?
  • Ako si vytvoriť a ochrániť dobré meno?
  • Ako expandovať do nekonečna?
  • Ako pracovať so stálymi zákazníkmi a ako s novými?
  • Ako vytvoriť neutíchajúci prílev nových zákazníkov do firmy?
  • Ako byť dôveryhodným v očiach potenciálnych zákazníkov?