ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Superliga riadenia obchodu

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Ladislav Pavlík
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, obchodných riaditeľov a šéfov predaja
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
28.11. 2019, Košice
30.03. 2020, Košice
24.02. 2020, Nitra
03.06. 2020, Nitra
Cena:
599,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Ako správne riadiť obchodný tím v úspešnej firme?

Aká je víťazná stratégia riadenia obchodu? Ak ste majiteľom, či obchodným riaditeľom tento seminár je určený pre vás. Získate tie informácie, vďaka ktorým nastavíte predaj firmy tak, aby ste boli vždy ziskový a aby vaša práca bola efektívna. Naučíte sa ako predchádzať najväčším chybám, ktoré v predaji nevedomky robí väčšina firiem. Seminár je vhodný pre firmy, kde pracujú tímy predajcov, ale aj pre tie firmy, kde je majiteľ ten človek, ktorý nosí najväčšie objednávky. Na seminári sa prednášajú výlučne údaje, ktoré sú overené dlhoročnou praxou.

 Superliga riadenia obchodu

Témy:

  • Ktoré sú štyri hlavné úlohy dobrého šéfa predaja?
  • Ak je zisk dôležitejší ako obrat, tak prečo krachujú aj ziskové firmy?
  • Čo je hlavný parameter úspešného predaja, ktorý vám banky neprezradia?
  • Prečo do niektorých firiem prúdia peniaze s ľahkosťou a ja musím drieť na každé euro?
  • Ako správne zorganizovať obchod v malej a veľkej firme?
  • Ako pritiahnuť do firmy skvelých obchodníkov?
  • Ako rozpoznať výkonných obchodníkov od maskovaných „pätolizačov“?
  • Ako nestratiť predajcov už v skúšobnej dobe?
  • Ako rýchlo rozpoznať kompetentných predajcov?
  • Ako postupne zvýšiť ziskovosť firmy alebo ako zarábať more peňazí?
  • Čo naučiť obchodníkov, aby firma prosperovala?
  • Aká administratíva pomáha predajcom a aká ich ničí?
  • Aké sú najničivejšie chyby v motivácii obchodníkov, ktorých sa dopúšťajú dobrí šéfovia?
  • Ako efektívne použiť marketing a PR tak, aby podporoval predajcov?
  • Ako určite poraziť konkurenciu?
  • Ako rýchlo zvýšiť príjem?
  • Ako nastaviť spravodlivý odmeňovací systém pre obchodníkov a obchodného riaditeľa?
  • Ako sa správať, ak sa firme veľmi darí?
  • Ako šikovne využiť obdobie krízy na nárast tržieb a porážku konkurencie?
  • Ako pracovať so stálymi zákazníkmi a ako získavať nových?
  • Ako sú vybudované moderné obchodné tímy?

Výsledok seminára: Vyškolený účastník, ktorý pozná metódy pre riadenie predaja, pozná hlavné vplyvy na motiváciu pracovníkov a vie, ako ich aplikovať do života. Dokáže zorganizovať a naplánovať predaj a zabezpečiť dosiahnutie cieľov. Účastník seminára získa praktické informácie ako zlepšiť oblasť predaja vo firme a ako správne riadiť obchodný tím, tak aby dosahoval skvelé výsledky. Porovná si svoj pracovný štýl s princípmi práce stabilných a úspešných spoločností, ktoré sú na trhu už niekoľko desiatok rokov.

Foto: Business photo created by mindandi - www.freepik.com