ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Komunikačný kurz

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Katarína Pavlíková
Seminár / kurz je určený pre:
vedúcich pracovníkov, obchodníkov, pracovníkov
Trvanie:
4 dni
Najbližšie termíny:
18.01. - 21.01. 2018, Nitra
17.05. - 20.05. 2018, Nitra
15.03. - 18.03. 2018, Košice
Cena:
999,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Ako zlepšiť svoje podnikanie pomocou komunikácie

Tento tréningový kurz je určený pre šéfov, asistentky, predajcov a tých pracovníkov, ktorí sú v osobnom styku so zákazníkom. Cieľom je zlepšiť verbálne komunikačné zručnosti účastníka, odbúrať prípadné vnútorné bariéry a zvýšiť sebaistotu v rozhovore s kýmkoľvek – či už je to dôležitý zákazník, alebo dobrý priateľ. Väčšinu času účastníci trénujú vo dvojiciach modelové situácie zo života. Je to jeden z kurzov, ktorý v plnej miere zlepšuje nielen pracovnú, ale aj súkromnú oblasť života absolventa.

 Komunikačný kurz

Témy:

  • Robí vám problém byť vo väčšej spoločnosti?
  • Zvyknete mať s ľuďmi spory kvôli maličkostiam?
  • Stáva sa, že vás ľudia nepochopia?
  • Bývate nervózny v prítomnosti určitých ľudí?
  • Ste výbušný a robí vám problém ovládnuť sa v určitých situáciách?
  • Musia vás ľudia žiadať, aby ste opakovali to, čo ste povedali?
  • Dokážete dostať odpoveď na svoju otázku, aj keď sa druhý človek vykrúca?
  • Viete hovoriť presvedčivo?
  • Dokážete pohodlne prijať čokoľvek, vrátane osobných útokov na vás?
  • Viete hovoriť napriek tomu, že vás iní vyrušujú?
  • Skáčete vy druhým do reči?
  • Ako viete dať ľuďom najavo, že ich počúvate a chápete?
  • Robí vám problém osloviť úplne cudzieho človeka?
  • Viete opraviť rozladenie v komunikácii?
  • Ako zastaviť v reči tých „uhovorených“ tak, aby sa neurazili?
  • Čo robiť, ak vám niekto položí nepríjemnú alebo príliš osobnú otázku?
  • Ako dostať niekoho, kto je neochotný hovoriť, do konverzácie?
  • Ako vrátiť človeka späť k pôvodnej téme rozhovoru, ak sústavne od nej odbočuje?
  • Viete začať, ukončiť a riadiť tempo rozhovoru?
  • Viete ako budovať dobré vzťahy s podriadenými, zákazníkmi, priateľmi a príbuznými?

Výsledok kurzu: Človek, ktorý sa vie bez problémov porozprávať s kýmkoľvek o čomkoľvek – bez ohľadu na to, či sa baví s najlepším priateľom alebo veľmi dôležitým klientom. Na druhej strane vie aj ukončiť rozhovor takým spôsobom, že to pre druhého nie je nepríjemné ani urážlivé. Pôsobí vo všetkých situáciách vyrovnaným dojmom, dokáže zvládnuť aj ťažšiu komunikáciu vrátane osobných útokov a vie byť oporou pre svojho partnera vo firme aj v súkromí.

Referencie

Som spokojný, že som sa prihlásil na tento kurz. Dal mi mnoho nových informácií. Budem sa snažiť čo najviac využiť v praxi. Igor Lipták, Marek Kosorin - IMAR

Som potešená, že tu boli používané veci, ktoré vychádzali z reality. Páčilo sa mi aktívne precvičovanie rôznych (aj nepríjemných) situácií, s ktorými sa v práci stretávam. Adriana Keszlerová, Lynne SK, s.r.o

Som veľmi spokojná. Cítila som sa u Vás úžasne. Môj život sa veľmi zlepšil, mám krajšie prežívanie ťažkých chvíľ. Mgr. Mária Holbová, COMEXTRANS, s.r.o.

Tento kurz bol od začiatku do konca vynikajúci, dal mi veľa praktických riešení v rôznych životných situáciách a čo je dôležitejšie, naučil ma ako správne komunikovať a pozerať sa na veci z viacerých hľadísk, o ktorých som ani len netušila. Mgr. Romana NguyenováPSS SVIDNÍK, a.s.

Kurz ma príjemne prekvapil, dozvedela som sa informácie a techniky, ktoré budem môcť využiť nielen v pracovnom ale aj v osobnom živote. Uvedomila som si chyby, ktoré robím v komunikácií a už viem ako ich zvládať. Ing. Gabriela Méresová, JK projekt, s.r.o.