ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Chirurgicky presný marketing

 
 
 
Prednášajúci:
Pier Paderni
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
27.01. 2018, Nitra
Cena:
599,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Aby každé investované euro zarobilo aspoň ďalšie dve.

Investovať veľa peňazí do marketingu je v normálnej firme veľmi vážna vec. Áno, vy viete, že marketing funguje, že je potrebný a že bez neho firma neprežije. To však neznamená, že si môžete dovoliť zbytočne míňať. Nemáte za sebou ani nadnárodné korporácie, ani obrovské rozpočty, ktoré môžete bez obmedzenia míňať. Vy si svoj marketing platíte z už zarobených peňazí a preto si dvakrát rozmyslíte, kým svoje poctivo odpracované peniaze vydáte. Experimentovať s vlastnou firmou je neuveriteľne drahé.

Ako majiteľ či šéf marketingu nepotrebujete robiť aktivity, ktoré by vyhrali marketingovú súťaž krásy. Naopak, musíte podporovať veci, ktoré za rozumný peniaz vytvoria dostatočne veľký príjem a ktoré jednoducho FUNGUJÚ. Na seminári Chirurgický marketing od Piera Paderniho sa naučíte, ako všetku svoju energiu zamerať do jedného, presného rezu, ktorý vám z koláča trhu ukrojí dostatočne veľký kus.

 Chirurgicky presný marketing

Témy:

  • Ako si vybrať cieľovú skupinu a ako sa propagovať?
  • Čo urobiť na to, aby zákazníci váš produkt milovali?
  • Ako robiť efektívny marketing s minimálnymi nákladmi?
  • Ako robiť a vyhodnocovať marketingové prieskumy?
  • Ako vyhodnocovať úspešnosť marketingových aktivít?
  • Ako vedieť, ktorú formu marketingu zvoliť?
  • Čo urobiť na to, aby moje aktivity mali garantované výsledky?
  • Ako zaujať potenciálnych zákazníkov a zmeniť ich na kupujúcich?
  • Ako sa presadiť na trhu, ktorý je už obsadený?
  • Ako pracovať so stálymi zákazníkmi a ako s novými?