ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ako byť nezastaviteľným predajcom

 
 
 
Prednášajúci:
Pier Paderni
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
26.01. 2018, Nitra
Cena:
599,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Ako z každého obchodného rozhovoru vyťažiť čo najviac.

Byť v dnešnej dobe obchodníkom je obrovská výzva. Žijeme na rýchlom a globalizovanom trhu s vysokou dostupnosťou tovaru, čo v praxi znamená, že zákazník má možnosť vás kedykoľvek vymeniť – ak teda nemáte to šťastie, že predávate niečo, čo nemá nikto iný. V dnešnej dobe musíte desaťkrát dať, aby ste raz dostali. Zákazníci sú čoraz náročnejší, vyžadujú stále väčšiu kvalitu a osobnú starostlivosť. Istoty, ktoré kedysi garantovalo zvučné meno či silná značka, sú nenávratne preč. Dohody a sľuby zákazníkov znamenajú čoraz menej. Podmienky na trhu sa menia rýchlejšie ako počasie. Ak ste v dnešných dobách obchodníkom, môžete sa spoliehať iba na seba. Je to len na vás.

Aj vám sa v týchto podmienkach niekedy zdá, že predaj je boj? V časoch, keď vonku zúri konkurenčná vojna, musí byť obchodník vyzbrojený tými najlepšími zbraňami. Na víťazstvo potrebujete mať k dispozícii tú najlepšiu z nich – informácie. Na seminári Piera Paderniho sa môžete naučiť a natrénovať, ako na obchodnom jednaní získať všetky informácie, ktoré vám umožnia dotiahnuť ho do úspešného konca. Lebo v dnešnom svete predá – a prežije – len ten, kto vie.

 Ako byť nezastaviteľným predajcom

Témy:

  • Ako zabezpečiť vernosť zákazníka, aby bol naozaj „stály“?
  • Ako sa pri obchode vyhnúť zľavám?
  • Čo urobiť so zákazníkom, ktorý tvrdí, že vás už nepotrebuje?
  • Ako v sebe napriek odmietnutiu zachovať nadšenie a radosť pre obchodovanie?
  • Ako obhájiť cenu?
  • Čo urobiť, ak zákazník tvrdí, že už má dodávateľa?
  • Čo urobiť so zákazníkom, ktorý ani nevidí, že má problém, ktorý by vaša služba či produkt mohli vyriešiť?
  • Ako spôsobiť, aby si zákazník kúpil sám?
  • Ako s ľahkosťou získať referencie?
  • Ako skrátiť čas, ktorý zákazník potrebuje na rozhodnutie?
  • Čo urobiť so zákazníkom, ktorý vás odmieta preto, lebo mal negatívnu skúsenosť s konkurenciou a stotožňuje vás s ňou?
  • Ako zistiť, či vám zákazník hovorí pravdu?
  • Aké sú techniky „nezastaviteľného“ uzatvárania?