ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV

 Zmeňte ťažké časy na raketovú expanziu
2017-10-23 13:33:27 | Kategória Predaj

Vždy, keď si v ťažkých časoch najmete klasického finančného konzultanta alebo, ešte horšie, keď vám ho pošle banka – prvá vec, ktorú vám ...

 Obchodníci sú elitou každej firmy
2017-06-15 15:18:57 | Kategória Predaj
Prečo šéf potrebuje dobrý obchodný tím? Lebo iba dobre zorganizovaná a špecializovaná skupina ľudí vie do firmy doniesť dostatok objednávok a veľa peňazí.

 Máte extraligových obchodníkov?
2017-05-30 11:32:37 | Kategória Predaj

Často dostávam otázku: „Neviete o nejakom dobrom obchodníkovi?“. Zvyknete ju klásť aj vy, keď sa stretnete s niekým, kto sa pohybuje medzi obchodníkmi? ...

 Ako zlepšiť obchodné výsledky firmy?
2017-05-30 09:03:18 | Kategória Predaj
V poslednej dobe od podnikateľov veľmi často počujem, ako enormne sa zvýšila prácnosť získavania peňazí do firmy. Hovoria, že do zarobenia či vyrobenia jedného eura ...
 Prečo chcú zákazníci zľavy?
2014-05-19 13:13:28 | Kategória Predaj
Je to najčastejšia situácia, ktorú v súčasnej dobe chcú riešiť účastníci na mojich seminároch o predaji. Zákazníci im hovoria, že sú drahí alebo, že majú lacnejšiu ponuku ...
 Keď dvaja robia to isté
2013-07-25 15:54:33 | Kategória Predaj
Robte aj vy pre zákazníka tak, ako pre seba a nemôžete neuspieť.

 

 

 Prečo predajcovia behajú pri predaji „trestné kolečká“?
2013-05-03 14:25:43 | Kategória Predaj
Námietky pri obchodnom rozhovore ako ich riešiť? Strávte trochu viac času pri otázkach ešte pred "vystrelením" ponuky na zákazníka. 

 

 Máte extraligových obchodníkov?
2013-02-27 12:38:31 | Kategória Predaj
Obchodné rokovanie je pre obchodníka to isté ako pre športovca zápas alebo preteky.

 Ako (ne)odplašiť zákazníka
2013-02-04 11:32:00 | Kategória Predaj
Snažte sa zákazníka pri zisťovaní potrieb viesť otázkami s dvoma možnosťami, aby ste jednak zistili, čo a aké potrebuje a aby ste mu pomohli čo ...
 Ako správne naštartovať obchodný rozhovor so zákazníkom
2013-01-30 10:11:17 | Kategória Predaj
Hovorí sa tiež, že na zaujatie a vytvorenie prvého dojmu máme iba desiatky sekúnd, maximálne pár minút.

 

Predchádzajúca strana 1 2 Nasledujúca strana