ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV

 Ako riešiť konflikty?
2013-05-27 09:17:24 | Kategória Práca s ľuďmi
Život by bol pomerne nudný, keby sme mali na všetko rovnaké názory, no nie? Ale predsa. ak vás občasné spory zaťažujú a sú to situácie, ...
 Prečo predajcovia behajú pri predaji „trestné kolečká“?
2013-05-03 14:25:43 | Kategória Predaj
Námietky pri obchodnom rozhovore ako ich riešiť? Strávte trochu viac času pri otázkach ešte pred "vystrelením" ponuky na zákazníka. 

 

 Čím viac platím ľuďom, tým menej sa im chce robiť. To nie je normálne!
2013-03-18 14:42:52 | Kategória Financie
Podaj podaktorým zamestnancom prst a zoberú ti celú ruku, alebo za dobrotu na žobrotu. Ako to vlastne funguje?

 

 Máte extraligových obchodníkov?
2013-02-27 12:38:31 | Kategória Predaj
Obchodné rokovanie je pre obchodníka to isté ako pre športovca zápas alebo preteky.

 Ako byť na viacerých miestach naraz?
2013-02-19 08:34:46 | Kategória Vedenie firmy
Asi každý šéf pozná ten pocit: ako to mám všetko stihnúť? Ako mám aj školiť ľudí, aj predávať, aj riadiť firmu, aj spisovať smernice aj ...
 Kto by nechcel byť úspešný?
2013-02-11 08:55:20 | Kategória Vedenie firmy
Mnoho ľudí hovorí, keby som mal také šťastie ako on tiež by som bol taký úspešný. Ale úspech zďaleka nie je vecou náhody, za každým ...
 Chceš byť šťastný? Tak nebuď nešťastný!
2013-02-07 08:53:25 | Kategória Práca s ľuďmi
Je to nepríjemná vec, ale tento svet už raz tak funguje: ak si smutný či nešťastný, ak si ako sa ľudovo hovorí "dole", tak práve ...
 Ako (ne)odplašiť zákazníka
2013-02-04 11:32:00 | Kategória Predaj
Snažte sa zákazníka pri zisťovaní potrieb viesť otázkami s dvoma možnosťami, aby ste jednak zistili, čo a aké potrebuje a aby ste mu pomohli čo ...
 Prečo tento problém musím riešiť zase ja?
2013-02-01 09:27:47 | Kategória Práca s ľuďmi
Aj vy to poznáte, keď šéfovi víria v hlave také myšlienky, ako napr.: Už som im to toľkokrát vysvetlil, toľkokrát som sa opakoval, má to ...
 Ako správne naštartovať obchodný rozhovor so zákazníkom
2013-01-30 10:11:17 | Kategória Predaj
Hovorí sa tiež, že na zaujatie a vytvorenie prvého dojmu máme iba desiatky sekúnd, maximálne pár minút.